Οι άνθρωποι που πίνουν λιγότερα από δύο ποτήρια νερό την ημέρα, είναι πιθανότερο να εμφανίσουν αφύσικα υψηλό ζάκχαρο, σύμφωνα με μια νέα γαλλική επιστημονική έρευνα.
Οι ερευνητές, με επικεφαλής την Λιζ Μπανκίρ του γαλλικού εθνικού ερευνητικού ινστιτούτου INSERM, που δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο διαβητολογικό περιοδικό «Diabetes Care», σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερ, διαπίστωσαν ότι οι ενήλικες που πίνουν μέχρι μισό λίτρο νερό τη μέρα (περίπου δύο ποτήρια), έχουν αυξημένες πιθανότητες να εμφανίσουν προ-διαβήτη, δηλαδή έχουν αρκετά υψηλό ζάκχαρο και κινδυνεύουν να αναπτύξουν την ίδια τη νόσο τα επόμενα χρόνια.
Πάντως, οι ερευνητές διευκρίνισαν ότι αν και επιβεβαίωσαν τη σχέση ανάμεσα στην κατανάλωση νερού και στο επίπεδο του ζακχάρου, δεν απέδειξαν πέραν κάθε αμφιβολίας ότι το λίγο νερό είναι αυτό που προκαλεί προ-διαβήτη. Από την άλλη, δεν είναι βέβαιο ότι αν κανείς πίνει πολύ νερό, θα μειωθεί το ζάκχαρό του και ο κίνδυνος για εμφάνιση διαβήτη.
Οι επιστήμονες εκτιμούν ότι η έλλειψη νερού επηρεάζει την αντιδιουρητική ορμόνη βασοπρεσίνη, που βοηθά τον οργανισμό να ρυθμίσει την κατακράτηση των υγρών. Αν κανείς δεν πίνει αρκετό νερό, το επίπεδο της βασοπρεσίνης αυξάνεται, πράγμα που μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση και του ζακχάρου στο αίμα. Οι ερευνητές ανέφεραν ότι όσοι πίνουν λίγο νερό, μπορεί να καταφεύγουν συχνότερα σε αναψυκτικά με ζάχαρη και αυτό αυξάνει το ζάκχαρό τους, ενώ τους προσθέτει και παραπανίσια κιλά.
Οι ερευνητές, με επικεφαλής την Λιζ Μπανκίρ του γαλλικού εθνικού ερευνητικού ινστιτούτου INSERM, που δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο διαβητολογικό περιοδικό «Diabetes Care», σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερ, διαπίστωσαν ότι οι ενήλικες που πίνουν μέχρι μισό λίτρο νερό τη μέρα (περίπου δύο ποτήρια), έχουν αυξημένες πιθανότητες να εμφανίσουν προ-διαβήτη, δηλαδή έχουν αρκετά υψηλό ζάκχαρο και κινδυνεύουν να αναπτύξουν την ίδια τη νόσο τα επόμενα χρόνια.
Πάντως, οι ερευνητές διευκρίνισαν ότι αν και επιβεβαίωσαν τη σχέση ανάμεσα στην κατανάλωση νερού και στο επίπεδο του ζακχάρου, δεν απέδειξαν πέραν κάθε αμφιβολίας ότι το λίγο νερό είναι αυτό που προκαλεί προ-διαβήτη. Από την άλλη, δεν είναι βέβαιο ότι αν κανείς πίνει πολύ νερό, θα μειωθεί το ζάκχαρό του και ο κίνδυνος για εμφάνιση διαβήτη.
Οι επιστήμονες εκτιμούν ότι η έλλειψη νερού επηρεάζει την αντιδιουρητική ορμόνη βασοπρεσίνη, που βοηθά τον οργανισμό να ρυθμίσει την κατακράτηση των υγρών. Αν κανείς δεν πίνει αρκετό νερό, το επίπεδο της βασοπρεσίνης αυξάνεται, πράγμα που μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση και του ζακχάρου στο αίμα. Οι ερευνητές ανέφεραν ότι όσοι πίνουν λίγο νερό, μπορεί να καταφεύγουν συχνότερα σε αναψυκτικά με ζάχαρη και αυτό αυξάνει το ζάκχαρό τους, ενώ τους προσθέτει και παραπανίσια κιλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου